RSS

Fotografie de grup („arhiva” Răsvan Cristian Stoica)

16 Apr

poza SRC

Răsvan Cristian Stoica:

Am găsit o poză foarte veche. Eu sunt în ultimul rînd, cu o cămaşă cadrilată, al patrulea numărînd de la stînga. Din grup fac parte fam. Ciucă, Tomulescu, Oprişan… Cred că Mihai Ciucă îi va identifica mai bine. Voi reveni cu o reproducere mai bună în zilele viitoare. Poza a fost făcută în parcul de la Monument, prin anii ’70, la Brăila, loc în care se adunau, din cînd în cînd, tinerii din biserică pentru a… socializa. Nimic nu anunţa explozia tehnologică de azi. Ce vremuri, Doamne, ce vremuri… 

Mihai Ciucă:

Extraordinară descoperire!… Am avut și eu fotografia… dar nu mai știu nimic de ea. Pe cine recunosc eu, de la stânga spre dreapta: în primul rând: Crăiță – la costum, fostul dirijor de cor, apoi Mitică Verzea; Rândul 2: Liviu Ciortuz, eu, soră-mea, posibil Adriana Ciortuz, John Doe Marcel Oancea; Rândul 3: Mătușa mea Elisabeta, Tomulescu…, Jane Doe, Mariana Tomulescu, două fetițe (posibil Sica Mustață și Nina Oancea), verișoara tatălui meu Rodica Ciucă, fratele meu Andrei Ciucă; Ultimul rând: Tatăl meu, nea Oprișan, lapsus (a cântat la acordeon în anii de început ai orchestrei), Răzvan, Lucian Tomulescu, Relu Mustață (probabil), Mariana Mustață. Singura erată: Întâlnirile în parcul Monument erau în fiecare duminică seara (când vremea o permitea) nu era voie să se întrunească biserica pe vremea aceea decât pt.slujba de dimineață – încă erau restricțiile din vremurile staliniste în vigoare).

Locul de întâlnire era „la trei stejari”… la capătul parcului, într-o zona mai retrasa… Nu stiu daca mai sunt stejarii aceia, n-am mai fost pe acolo de 30+ ani 

Răsvan Cristian Stoica:

Şi se ajungea cu tramvaiul… Am văzut, primăvara asta, cînd am stat o zi, că linia mai există.

Dora Ciucă:

Mihai, sora ta doreste sa faca o precizare: cel care canta la acordeon este Dutu Balan, sotul sorei Mitrita iar baiatul de langa Adriana Ciortuz, este baiatul fratelui Craita sau Caita Mandra Emanuel, din cate imi amintesc ca se numea…. sper sa nu gresesc!!!

Cornelia Ioan

Între surorile Tomulescu este Magda ciuca,sora Rodicai

Sursa: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1393866674161064&set=t.100006132344093&type=1&theater

 
Un comentariu

Scris de pe Aprilie 16, 2014 în Fotografii

 

Un răspuns la „Fotografie de grup („arhiva” Răsvan Cristian Stoica)

Lasă un răspuns

 
